it Szigetvár és vidéke - Fontos változás a hivatalokban: soha többé nem kell meghatalmazást írnod

    Fontos változás a hivatalokban: soha többé nem kell meghatalmazást írnod (2016-07-14)

Pillanatok alatt meghatalmazhatod a kollégát, vagy a szomszédot, hogy intézze el a hivatali ügyeidet, és ehhez most már nem kell se papír, se tanúk, elég egy telefonhívás, vagy egy ügyfélkapu-regisztráció.
Olvasások: 6041 fő.

A cikk nem ért véget, olvasd el itt: Pénzcentrum
Ha tetszik oszd meg: Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz

Már július elejétől elérhető a Rendelkezési Nyilvántartás, amelynek segítségével több mint 90 közigazgatási ügytípushoz adhatsz le elektronikusan meghatalmazást. Ahhoz, hogy elektronikusan készíts meghatalmazást, elég egy ügyfélkapu-regisztráció. Ha telefonon keresztül is szeretnél élni ilyen lehetőséggel, akkor előbb személyesen kell bemenned valamelyik kormányablakba, és ott kérni egy 8 számjegyű telefonos azonosítót, és ehhez tartozó jelszót.

Ezzel az azonosítóval és jelszóval később bármikor ügyintézhetsz, nem évül el, nem kell újra igényelni. Ráadásul ez az egész rendszer teljesen ingyenes, és a 1818-as telefonszám hívása is, amin keresztül akár a strandról, vagy kocsiban ülve is meghatalmazhatsz valakit, hogy járjon el az ügyedben. A meghatalmazás vissza is vonható.